menu icon newsbox tv
    10 דברים שלא ידעתם על שני גברים וחצי - ניוזבוקס
     

    10 דברים שלא ידעתם על שני גברים וחצי

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    לאחרונה יצא לנו לשמוע על הבשורה שצ'ארלי שין הוא נשא HIV, מאוד התבאסנו לשמוע את זה כי אנחנו מאוד מעריכים אותו בתור שחקן, בעיקר בסדרה 'שני גברים וחצי' ואנחנו מאחלים לו רק טוב. בכל אופן, תוסיפו לזה שאמא שלו בסדרה, השחקנית הולנד טיילור הצהירה שהיא לסבית לפני כמה ימים, אז החלטנו להקדיש כתבה לסדרה למרות שהפרק האחרון בה שודר לפני יותר מחצי שנה, בסופו של דבר, 'שני גברים וחצי' ללא ספק הייתה אחת מסדרות הקומדיה המצליחות ביותר, עם 37 פרסים ו-67 מועמדויות.

    דברים שלא ידעתם על הסדרה 'שני גברים וחצי'

    השחקנית שמגלמת את ברטה הייתה אמורה לשחק בכמה סצנות בודדות, אבל כשבהפקה ראו שהקהל אוהב אותה החליטו להפוך אותה לאחת הדמויות הבולטות בסדרה.

    למרות שהתרגלנו לראות את צ'ארלי שין על הפסנתר, הוא בכלל לא יודע לנגן והמוסיקאי דניס סי בראון ניגן ויצר את כל השירים, צ'ארלי שין רק עשה את עצמו מבין, די בהצלחה.

    מבין כל הדמויות העיקריות בסדרה, הדמות היחידה שלא הוזכר במה היא עובדת היא ג'ודית, אשתו לשעבר של אלן.

    לפני שהשחקנית ג'ניפר טיילור גילמה את צ'לסי בתור חברתו הרצינית של צ'ארלי היא שיחקה עוד 3 תפקידים שונים בסדרה החל מהפרק הראשון, ובכולם צ'ארלי גילה בה עניין.

    במהלך הסדרה, קיבלה השחקנית שמגלמת את רוז הזדמנות לשחק בתפקיד בסדרה Drive. בגלל שלא היה לה זמן לשחק את תפקיד רוז יותר מדי, החליטו בהפקה להעביר את רוז ללונדון כחלק מהעלילה. כשהסדרה לא צלחה, רוז "חזרה מלונדון" להמשך הסדרה.

    היוצר של הסדרה, צ'אק לורי מאוד אהב את הלהקה הבריטית UK Subs ולכן הוא קרא לדמות הראשית בסדרה "צ'ארלי הארפר' על שם הסולן של הלהקה.

    במהלך 12 עונות השחקן היחיד שהופיע בכל פרק הוא ג'ון קרייר – אלן.

    מנגינת הפתיחה (Men men men men..) נכתבה על ידי היוצר, צ'אק לורי והקולות שאתם שומעים הם לא באמת של השחקנים שמזיזים את השפתיים, אלא של מוסיקאים מההפקה.

    השחקנית שמגלמת את קנדי השתתפה ב-10 פרקים בעונה השלישית והופיעה בקרדיטים בתור שחקנית אורחת בלבד. בעונה הרביעית היא השתתפה 4 פעמים אך הופיעה בקרדיטים בתור שחקנית מן השורה.

    במהלך שידורי הסדרה והצילומים, צ'ארלי שין עשה המון בעיות בגלל בעיות השתייה שלו. למרות שבשנת 2008 הוא נחשב לאחד השחקנים הכי מרוויחים והגיע לסכום של 1.8 מיליון דולר לפרק, 3 שנים לאחר מכן הוחלט לבטל איתו את החוזה והוא פוטר.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים