menu icon newsbox tv
    10 להיטים שהצליחו הרבה יותר מהביצוע המקורי שלהם - ניוזבוקס
     

    10 להיטים שהצליחו הרבה יותר מהביצוע המקורי שלהם

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    במצב הנוכחי של המוסיקה בארץ לקהל הצעיר לא תמיד איכפת מי מבצע מה כל עוד זה יפה, מקפיץ או מרגש. במהלך השנים הרבה שירים הפכו ללהיטים ענקיים לצערו הרב של הזמר המקורי שלהם שלא זכה ליהנות מהתהילה שלה זכה הזמר שחידש את השיר. לפניכם רשימה של להיטים שהצליחו הרבה יותר מהשיר המקורי שלהם.

    1. זוהר ארגוב – בדד

    השיר הזה היה לאחד הלהיטים הגדולים ביותר של 'המלך' וגם כאלה שלא מתים על הז'אנר המזרחי יכולים להסכים שזה אחד השירים הטובים ביותר שהיו מסוגו. החלק המעניין הוא שכולם חושבים שזה שיר של זוהר ארגוב כשלמעשה 12 שנה לפני כן הוציאו להקת "הברנשים של פיאמנטה" את אותו שיר בדיוק.

    הביצוע של זוהר ארגוב

    הביצוע המקורי של הברנשים של פיאמנטה

    2. Whitney Houston – I Will Allways Love You

    השיר הזה שהתפרסם בשנת 1992 בביצועה של וויטני יוסטון היה לשיר הנושא של הסרט 'שומר הראש' שלא זכה להצלחה גדולה כמו השיר. גם במקרה הזה, לא באמת יודעים שהמקור לשיר הוא לא של וויטני יוסטון אלא של הזמרת דולי פרטון.

    הביצוע של וויטני יוסטון

    הביצוע המקורי של דולי פרטון

    3. Los Lobos – La Bamba

    בסוף שנות ה-80 יצא השיר הממכר הזה שהמשיך להישמע במשך שנים רבות לאחר מכן בתחנות הרדיו בביצוע של הלהקה הזאת. בפועל השיר יצר הרבה לפני כן בשנות ה-50 על ידי ריצ'י ואלנס.

    הביצוע של Los Lobos

    הביצוע המקורי של ריצ'י ואלנס

    4. אייל גולן – תמונה שבורה

    אייל גולן ידוע כמכונת להיטים משומנת אבל מדי פעם הוא אוהב לשיר שירים של זמרים אחרים ולתת להם ביצוע מכיוון אחר. הוא עשה את זה בביצוע המפורסם ל'חלומות' של רוחמה רז ובמקרה נוסף בשיר 'תמונה שבורה' של מוני ארנון שהיה לביצוע מוביל בפרויקט '2 צדדים למטבע'.

    הביצוע של אייל גולן

    הביצוע המקורי של מוני ארנון

    5. אלי לוזון – גשם

    לכבוד השיר 'עפולה אקספרס' הוציא אלי לוזון את הביצוע שלו לשיר 'גשם' שהפך במהרה לביצוע מרגש ועוצמתי שנכנס ללב רבים. השיר במקור שייך כמובן ללהקת בנזין.

    הביצוע של אלי לוזון

    הביצוע המקורי של להקת בנזין

    6. Mariah Carey – Without You

    הביצוע הזה משנת 1993 הוא אחד הביצועים המפורסמים ביותר של הזמרת ואחד המוצלחים שבהם. ביצוע נוסף יצא בשנת 1971 על ידי הארי נילסון והוא הצליח בגדול וכבש את כל המצעדים, אך גם הוא לא הביצוע המקורי. הביצוע המקורי הוא של Badfinger שהוציאו אותו שנה לפני כן ב-1970.

    הביצוע של מריה קארי

    הביצוע המקורי של Badfinger

    7. הילה הררי וכלא 6 – זה היה ביתי

    הביצוע שהפך לסמל תקופת 'ההתנתקות' של הילה הררי וכלא 6 היה סמל הרבה לפני כן בתחילת שנות ה-80 בזמן פינוי ימית למרות שלא נכתב על הפינוי. הביצוע של מני בגר קצת נשכח, אבל אנחנו פה בשביל לזכור אותו.

    הביצוע של הילה הררי וכלא 6

    הביצוע המקורי של מני בגר

    8. הראל מויאל – אין לי דבר

    הביצוע של הראל מויאל לשיר הזה שיצא בשנת 2006 מאוד מוכר ומושמע לא מעט בימי זיכרון ואבל. השיר המקורי למעשה יצא לא זמן רב לפני כן בשנת 2002 על ידי ליאת יצחקי שכתבה את השיר לזכר החייל גד עזרא שנהרג במבצע חומת מגן.

    הביצוע של הראל מויאל

    הביצוע המקורי של ליאת יצחקי

    9. Ringo Starr – No No Song

    בשנת 1974 הוציא רינגו סטאר את השיר No No Song. למרות שמו, הוא לא שיר ילדים אלא שיר על זמר שאנשים מציעים לו סמים והוא אומר להם פשוט 'לא'. הביצוע המקורי הרבה יותר עתיק מזה והוא פורסם על ידי זמר בשם הויט אקסטון.

    הביצוע של רינגו סטאר

    הביצוע של הויט אקסטון

    10. Cyndi Lauper – Girls Just Want To Have Fun

    השיר המפורסם ביותר של הזמרת בעלת הקול הילדותי סידני לאופר הביא לה פרסום אדיר בשנת 1983 ואין ספק שהיא שרה את השיר כאילו הוא נכתב עבורה אבל למעשה הוא לא. אלא של הזמר רוברט הזרד ששחרר אותו בשנת 1979.

    הביצוע של סידני לאופר

    הביצוע המקורי של רוברט הזרד

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    One thought on “10 להיטים שהצליחו הרבה יותר מהביצוע המקורי שלהם”

    השאר תגובה

    שיתופים