menu icon newsbox tv
    10 טיפים להריון בריא יותר - ניוזבוקס
     

    10 טיפים להריון בריא יותר

    פורסם לפני 7 שנים עם התגיות ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    גם לפני שנכנסים להריון הרבה אנשים יודעים את הדברים הבסיסיים כדי לשמור על הבריאות של האישה ההרה ושל העובר, זאת אומרת שלא לשתות, לא לעשן ולא להתאמץ יותר מדי זה הבסיס. בכתבה הזאת אנחנו נפרט טיפה יותר.

    קחי ויטמינים להריון

    כבר בחודשים הראשונים מתחילים להתפתח האיברים החיוניים של הילד ולכן את הויטמינים כדי לקחת על ההתחלה כדי שלא יחסר לך ולתינוק כלום. אם הויטמינים עושים לך בחילות את יכולה לקחת אותם בערב או ללעוס מסטיק אחריהם וזה עוזר.

    giphy

    התעמלי

    להישאר בכושר זה הכרחי לא משנה מי את ובאיזה שלב בחיים את. התעמלות עוזרת לך לשמור על המשקל, לשמור על מצב רוח מרומם וגם לישון טוב יותר. פילאטיס, יוגה, שחייה ואפילו הליכה הם כולם רעיונות טובים, אבל חשוב להתייעץ עם רופא רק בשביל להיות בטוחים. אם את מרגישה שאת לא יכולה ברגע מסוים, אל תנסי בכוח.

    למדי

    אפילו אם זה לא הילד הראשון שלך, תמיד יש מה ללמוד ולחדש. אם תלכי לשיעורי הדרכה לקראת לידה תוכלי גם לשאול את השאלות שעולות לך בראש רק בשביל להיות ודאית.

    אל תתאמצי

    כשאת בהריון, אפילו המשימות הפשוטות ביותר של היום יום יכולות להיות לא בריאות עבורך. חשיפה לחומרים מזיקים או הרמת משאות כבדים הם רק חלק מהרשימה של הדברים שאת עושה בדרך כלל. הנה כמה דברים קטנים שכדאי להימנע מהם:

    • הרמת משאות כבדים
    • טיפוס על סולם
    • החלפת חול בארגז של החתול
    • עמידה לזמן ממושך

    בנוסף לכך, מומלץ ללבוש כפפות כשעובדים בסביבה מלוכלכת או בגינה ומומלץ לשטוף את הידיים כשאת חושבת שצריך.

    tumblr_o3ubj6LnOc1spy1u3o1_500-anim

    שמרי על המשקל

    אז נכון שאת אוכלת עכשיו עבור 2 אנשים, אבל אם תצברי יותר מדי משקל עכשיו תהיה לך עבודה קשה יותר בירידה במשקל אחרי הלידה. באותה מידה, אם לא תאכלי מספיק גם לכך יש השלכות ולכן חשוב להיות במעקב. אז כמה זה נורמלי לעלות במשקל? ובכן, הממוצע הוא 11-16 קילוגרם, אם את רזה מדי אז את יכולה לעלות במשקל גם 18 ואם את סובלת מעודף משקל אז לעלות 9 קילוגרם זה מספיק. להיוועץ עם רופא זה תמיד טוב במקום לעשות את כל החישובים.

    קני נעליים

    סוף סוף יש לך תירוץ הוגן לקנות נעליים חדשות. בזמן שהבטן שלך גדלה, כך גם כפות הרגליים שלך, מספיק שיגדלו בטיפה בשביל שהנעל כבר לא תהיה נוחה וצריך לקנות חדשה. אין מה להפעיל לחץ על האצבעות או סתם לסבול מכאב, פשוט קני נעליים חדשות במידה שתהיה מספיק נוחה לך ותיתן לך תמיכה. יש אמהות שאפילו היו צריכות להישאר במידה גדולה יותר גם לאחר הלידה, אז אולי זה השלב הזה בחיים והוא מגיע גם אלייך.

    אכלי פירות

    אומרים שהקפאין לא עושה יותר מדי טוב בהריון, אבל צריך לפתוח את היום עם משהו טוב. במקרה כזה, פירות הן התשובה – הפירות הטריים יעניקו לגוף את האנרגיה הדרושה להמשיך את היום וגם יעזרו להתפתחות התקינה של התינוק.

    מרחי קרם הגנה

    בזמן ההריון העור רגיש הרבה יותר מאשר בדרך כלל ולכן חשוב לשמור ולהגן עליו. מריחת קרם הגנה היא אחד מהדברים שניתן לעשות, מעבר לזה אפשר ללבוש חולצות ארוכות וקלילות במקום חולצות קצרות וגם מומלץ מאוד להסתובב עם כובע בעל שוליים רחבים.

    תהני מהתקופה

    צחוק הוא התרופה ביותר? אולי. אבל אין ספק שההריון יהיה יותר בריא כשמצב הרוח שלך יהיה יותר טוב. תחפשי פעילויות שמרגיעות אותך או שנותנות לך אושר. זה יכול להיות טיולים משפחתיים, בילוי עם חברות, שופינג שזה בערך הדברים השגרתיים רק עם סיבה נוספת לעשות אותם, וזה יכול להיות צילום הריון שתקופת ההריון תיתן לך תירוץ מספק לעשות משהו מיוחד שלא עשית בעבר.

    beyonce-pregnancy-announcement-at-vmas-gif

    הכיני יומן הריון

    יש בנות שמנהלות יומן מאז בית הספר, אבל לא צריך להיות ילדה קטנה כדי לנהל יומן. ביומן הריון אפשר לכתוב כל מה שעולה על רוחך, כל מה שחווית בתקופת ההריון וכל מה שאת רוצה לעשות בעתיד. שמות לילדים שעולים לך בראש, רעיונות לעיצוב החדר של הילד\ה או סתם שטויות וקשקושים שבא לך להשאיר על דף למזכרת.

    בנוסף לכך, ברגע הלחץ של הלידה קשה לך באמת לקבל את כל מבוקשך, בין אם מדובר באנשים שמסביב ובין אם מדובר בהחלטה אם להשתמש באפידורל או לא ולכן אולי זה יהיה רעיון נחמד וטוב לכתוב על דף את התכנית שלך ללידה המושלמת. בין הדברים שאת יכולה לציין בדף – מי את רוצה שיהיה נוכח בחדר הלידה, הליכים שאת רוצה להימנע מהם, איזו מוסיקה את רוצה ברקע (לא צוחקים) וכל מה שעולה לך בראש. ותביאי עותק לבעל.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים