menu icon newsbox tv
    10 דברים שאולי לא שמתם לב אליהם בסדרה 'חברים' - ניוזבוקס
     

    10 דברים שאולי לא שמתם לב אליהם בסדרה 'חברים'

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    אין ספק שהסדרה 'חברים' עשויה באופן נפלא, אבל מי שבאמת אוהב את הסדרה כנראה ראה אותה יותר מפעמיים בשלמותה. בהתחלה לא שמים לב לכל מיני טעויות בעלילה או בצילום, אבל אם צופים מספיק פעמים ומתייחסים לפרטים הקטנים אפשר לשים לב לכל מיני טעויות ו'פאשלות' שהם לא הצליחו או טרחו להסתיר. בואו נראה כמה מהדברים שאולי לא שמתם לב אליהם בסדרה.

    מספר הדירה

    אמנם הזכרנו את זה בכתבה קודמת שלנו על הסדרה, 25 דברים שלא ידעתם על הסדרה חברים. אך שווה לציין את זה שוב. אין ספק שמוניקה לא עברה דירה במהלך העונות והשינוי נובע מסיבה אחת: היוצרים הבינו שאין סיכוי שבבניין גדול כמו שנראה מבחוץ, בקומות העליונות תהיה דירה מספר 5. מספר 20 נשמע אמין יותר ולכן מס' הדירה שונה וגם מס' הדירה של צ'נדלר שונה ל-19 במקום 4.

    גילאי החברים

    מדובר בבעיה חמורה. בכל הפרקים, במהלך 10 עונות צריכים הכותבים לשמור על גילאי הדמויות בצורה אמינה, ומפאת הקושי, נוצר מצב שאף אחד לא יודע בן כמה האחר והגילאים שלהם לא עיקביים בכלל. בעונה 4 פרק 9 ג'ואי מציין שכל הבנים באותו הגיל, אך בפרק אחר מוניקה מציינת שהיא בת 26 וג'ואי 25, אבל איך זה יכול להיות אם רוס הוא אחיה הגדול של מוניקה? תחשבו על זה.

    רוס תמיד בן 29

    אם ניכנס יותר לקטע של הגילאים, נגלה את הנתון המדהים והוא שרוס לא מזדקן במשך 3 עונות. בעונה 3 הוא הזכיר שהוא בן 29. הוא עשה את זה גם במשך 2 האחרונות שלאחר מכן, וזה מוזר מאוד במיוחד לאור העובדה שהם הספיקו לחגוג 3 פעמים את חג המולד וחג ההודיה מאז.

    יום ההולדת של רוס

    אנחנו לא נרד מהעניין הזה כל כך מהר, יותר מוזר מכך שהוא נשאר בן 29 במשך 3 עונות הוא שיש לו 2 ימי הולדת. באחד מהפרקים הוא טען שיום ההולדת שלו חל מתי-שהוא בדצמבר אך בפרק אחר הוא דיבר על 18 באוקטובר. צפו והיווכחו.

    קרול לא הייתה הראשונה

    רוס ממשיך לעורר צרות צרורות בשביל הכותבים. אחד הדברים הכי בולטים בעונה הראשונה אצל רוס הוא שהוא שכב כל חייו רק עם אישה אחת – אשתו לשעבר, הלסבית, קרול. אבל איך אתם מסבירים את זה שבעונה 7, בפרק בו כולם חושפים את הסודות של כולם הוא האשים את צ'נדלר שהוא שהוא שכב עם האישה המנקה כשהוא היה בקולג' ואז הודה שהוא עשה את זה בעצמו?

    צ'נדלר לא בוכה, האמנם?

    בפרק שבו צ'נדלר כביכול "לא יכול לבכות" עלתה הדאגה שצ'נדלר לא בכה מאז היותו ילד והוא כמעט וחסר רגשות. במהלך כל הפרק ניסו לגרום לו לבכות – ללא הועיל. כנראה הם שכחו שזה לא היה כל כך קשה בעונה 3 (ראו תמונות למעלה)

    מתי בדיוק אבא של פיבי עזב אותה?

    כולנו יודעים שלפיבי הייתה ילדות קשה, היא גם הזכירה את זה בכל הזדמנות שהייתה לה. אפשר להתאבל ולהשתתף בצערה, ואפשר לחפש את החורים בסיפורים שהיא מספרת. כמו למשל, במקרים רבים היא טענה שאביה ברח לפני שהיא נולדה, אך למה לא התייחסנו לציטוטים האלה כשאביה הופיע באחד הפרקים וחלק איתה את השיר המשותף שהוא היה שר לה כל יום לפני השינה?

    קרול הייתה בהריון למשך הרבה מאוד זמן

    וכן, אנחנו יודעים שזו לא הקרול שאתם זוכרים

    אם חשבתם שעזבנו לרגע את העלילות המוזרות שקורות בגלל רוס אז טעיתם. אז אנחנו יודעים שקרול גילתה שהיא לסבית ואז גילתה שהיא בהריון ובלה בלה בלה, אבל בעונה 3, בפרק שהיה פלשבק ותיעד את הארועים שלפני הפרק הראשון, רוס גילה שקרול לסבית. מבחינת העלילה, הרבה מאוד זמן אחרי זה, בסוף העונה הראשונה היא ילדה את בן. אז או שהיא הייתה בהריון ממש הרבה זמן, או שרוס וקרול לא מספרים לנו משהו.

    לא היה צורך לשבור את הכדורגל שולחן

    היה לנו מאוד כואב לראות שצ'נדלר וג'ואי היו צריכים לשבור את הכדורגל השולחני (פוסבול) כדי לשחרר את דאק ג'וניור וצ'יק ג'וניור, אבל אין ספק שהכותבים עשו את זה בכוונה כדי לפגוע ברגשותינו, כי למרות מה שנטען בפרק, שהדרך היחידה היא לשבור את השולחן, בפרק בו ג'ואי וצ'נדלר העבירו את החפצים שלהם לדירה של מוניקה הם יכלו יפה מאוד לפתוח את השולחן ולחלק אותו ל-2 חלקים (למרבה הצער לא הצלחנו למצוא את התמונה המתאימה)

    מוניקה וצ'נדלר קוראים לילד בשם אחר

    כשצ'נדלר ומוניקה קיבלו את הילדים הקטנים שלהם, הם קראו לילד ג'ק, על שם אבא של מוניקה. אין בזה שום דבר רע, אבל בגלל שזו טלוויזיה, אי אפשר להסתיר הבטחות שהם נתנו בפרקים קודמים. מלבד זה שמוניקה אמרה בעונה 8 פרק 23 שהיא תרצה לקרוא לבן הראשון שלה דניאל, היא הבטיחה בעונה 9 פרק 14 שהיא תקרא לבן שלה ג'ואי. הבטחה שהיא לא קיימה.

    יש עוד הרבה דברים שאולי לא שמתם לב אליהם, אז אם יש ביקוש בלייקים ובתגובות בפייסבוק, נכין גם חלק ב'.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    4 thoughts on “10 דברים שאולי לא שמתם לב אליהם בסדרה 'חברים'”

    1. לילד של מוניקה וצנדלר לא קראו גק על שם אבא של מוניקה קראו לו ככה על שם האבא של הילדים… בגלל זה גם לילדה קוראים אריקה, על שם האמא

    2. בקשר ליום הולדת של רוס: בפרק 4 של העונה הראשונה צ׳נדלר וג׳ואי מזמינים את רוס למשחק הוקי ואומרים לו ״יום הולדת שמח״ ואז הוא אומר להם שכנראה היה להם כרטיס ספייר כי הם לא יכלו להחליט מי יביא דייט כי היום הולדת שלו היה לפני חודש, ואז הוא נזכר עם מוניקה שהיום הוא ה20 לאוקטובר מה שאומר שבעצם היום הולדת שלו היה בספטמבר למרות שהוא אמר פעמיים בסדרה חודשים שונים… אז בתכלס יש לו 3 תאריכים חחח

    3. משהו ששמתי לב אליו: פיבי אמרה שהיא לעולם לא משקרת בפרק בו היא סיפרה לרייצ'ל על פאולו, לעומת זאת בפרק בו ג'ואי לא הצליח לשקר (אם אני לא טועה) פיבי שיקרה מספר פעמים ובעוד מספר פרקים שלא עולים לי לראש כרגע

    השאר תגובה

    שיתופים