menu icon newsbox tv
    10 אתרי צילומים שאתם עדיין יכולים לבקר בהם - ניוזבוקס
     

    10 אתרי צילומים שאתם עדיין יכולים לבקר בהם

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    אין אדם שאוהב סרטים ולא אמר לעצמו פעם אחת "בא לי להיות בסרט הזה" או לפחות "בא לי להיות במקום הזה שמצולם בסרט", אבל לפעמים משאלות כאלו יכולות להתגשם וכל מה שצריך לעשות הוא לקחת מטוס למקום המתאים והצלחתם. צפו בכמה מהמקומות המפורסמים מהסרטים שבהם אתם עדיין יכולים לבקר.

    הטוב הרע והמכוער

    המקום הזה שנמצא מצפון למדריד מוכר אולי בגלל הסרט 'הטוב הרע והמכוער' אבל למעשה הוא הופיע ביותר מ-200 סרטים בתקופת התהילה של המערבונים. מאוחר יותר הוא די ננטש כשסרטי הספגטי הפסיקו, אבל עדיין אפשר לבקר שם. אחד הגולשים ביוטיוב העלה סרטון שבו הוא משווה סצנות בסרט למקומות האמיתיים שבהם הם צולמו, אתם יכולים לראות את זה פה.

    מלחמת הכוכבים

    Tatooine הוא כוכב לכת מדברי שמופיע בסצנות רבות וחשובות בסדרת הסרטים של מלחמת הכוכבים. הוא מופיע בכל הסרטים מלבד סרט אחד, אבל באמת לא ציפיתם שזה צולם בכוכב לכת אחר, נכון? המקום הזה עדיין נמצא באזור המדבריות של תוניסיה.

    רשימת שינדלר

    בסרט על השואה שבו המיקום נראה אותנטי הישר מהמחנות של הנאצים למעשה לא מדובר על מחנה אמיתי שהיה בשימוש במלחמת העולם השניה אלא על סט צילומים בקרקוב שבפולין.

    משחקי הרעב

    אם בא לכם לצאת לביקור במחוז 12 מתוך סרטי 'משחקי הרעב' בכפר "Henry River Mill" שבצפון קרולינה, רק אל תשכחו לקחת איתכם אוכל.

    שר הטבעות

    הארץ התיכונה היא מקום נחשק לביקור על ידי מעריצים של שר הטבעות וההוביט. סט הצילומים נמצא ליד מטמטא שבניו זילנד. יש שם גם סיור של שעתיים שמאפשר לכם ללמוד ולהכיר יותר טוב את המקום.

    באטמן

    למעשה מדובר על סט הצילומים מהסרט הרשון שיצא בשנת 1989. הסרט שנראה כאילו צולם בתוך אולפן למעשה צולם בעיירה אמיתית שנקראת בקינגהאמשייר ונמצאת באנגליה. המקום היה מקום ביקור פופולרי לאחר שהסרט יצא, אבל היום הוא די נטוש.

    משחקי הכס

    במשחקי הכס צילמו בלא מעט מקומות בעולם ואפילו מקומות ספציפים כמו עיר הבירה "מעלה המלך" (King's Landing) צולמה בכמה מקומות שונים. המקום האחרון והרשמי הוא בדוברובניק שבקרואטיה.

    הארי פוטר

    כל ילד חלם ללמוד בהוגוורטס, אבל בגלל שזה לא אפשרי, אפשר לפחות לבקר שם. המקום נקרא טירת אניק וצולמו שם סרטים רבים כדוגמת סרטי הארי פוטר למיניהם וסרטי רובין הוד.

    שדה של חלומות

    המגרש המרתק הזה הוקם בדובוקו שבאייווה. יוצרי הסרט בנו את זה באחד השטחים שנמצאים שם ואז שהסתיימו הצילומים הם פשוט השאירו את זה לבעלים שהחליט לא להרוס את המקום אלא לטפח אותו. מי שראה את הסרט, יודע כמה המקום הזה מיוחד.

    גבעת חלפון אינה עונה

    אנחנו יודעים שמדובר ברק חול וחול, אבל בכל זאת מדובר בסט צילום. סט הצילומים של הסרט גבעת חלפון נמצא בחולות ניצנים שבין אשקלון לאשדוד.

     

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים