menu icon newsbox tv
    ביקורת: הישרדות הפרק הראשון - ניוזבוקס
     

    ביקורת: הישרדות הפרק הראשון

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    הפרק הראשון של הישרדות יצא לדרך בשעה 21:00 ובהפקה, כיאה לתוכנית הישרדות, לא חיכו יותר מדי כדי להתחיל עם האקשן. על ההתחלה היה ניתן לראות שעל האי הולכת להיות החלוקה הברורה של סלבס נגד אנונימים, גם אם לא בהכרח החלוקה תהיה כזאת בשבטים עצמם. עלול להכיל ספוילרים לפרק הראשון, למי שלא ראה.

    המתמודדים בהישרדות

    רוב הפרומואים וההכנות לקראת תחילת העונה הדגישו את העניין של הסלבס אבל כרגיל, בתוכניות ריאלטי שרוצות לשמור על תקציב הגיוני, הסלבס תמיד יהיו סלבס מהסוג הממש חדש, או כאלו שפג התוקף. החל מדוגמניות (ג'ני) שהמזל האיר להן פנים ומקבלות את 15 דקות התהילה שלהן על המסך, דרך אנשים שכבר הפכו את עניין הריאלטי למקצוע (רון שובל, טילטיל) ועד כאלו שימי התהילה שלהם חלפו אך מפציעים לקאמבק (אמסלם, דוהן).

    הישרדות היא מסוג תוכניות הריאלטי שהמתמודדים בה מגוונים מאוד, הם באים בכל הגילאים ומכל גווני האוכלוסיה ואנשים בעלי אופי שונה ומבנה גופני שונה, אם כי נראה שהפעם הם לא גיוונו מספיק. יותר מדי גברים חסונים ונשים חטובות נראו על המסך בפרק הראשון ומלבד בן יהב וז'נט, אין שם יותר מדי אנשים שנופלים מהאחרים בצורה משמעותית.

    ההפקה של הישרדות

    יאמר לזכות התוכנית שהצילומים והעריכה היו פשוט מרהיבים. ביחס לעונות הקודמות, שגם בהן השקיעו בנופים, צילומי חרקים וזוויות מרתקות, בעונה הזאת לקחו את זה צעד אחד קדימה ואין ספק שבתחום הזה הישרדות התעלו על עצמם.

    המנחה של הישרדות

    כשהסתיימה העונה האחרונה של הישרדות לפני 3 שנים היו דיבורים על כך שגיא זוארץ עוזב את הפורמט, אבל כשהפורמט עבר לרשת הוא ורשת החליטו שהוא יישאר והם עשו את זה בשכל. טוב היה שנשאר המנחה שכבר בקיא בהנחיה ונראה היה שהוא כבר חי על האי שם שנים ויודע כל פרט קטן. מה גם שבהשוואה לעונות הקודמות של הישרדות, מעולם הוא לא היה בירידה.

    הפרק הראשון

    הפרק הראשון התחיל בעוצמה כשהמשימה הראשונה הייתה מאוד מעניינת, אבל מרגע לרגע הוא דעך והמשימה הראשונה הייתה ארוכה מדי ומתישה בשביל הצופים. נחמד לראות את הרעיון שמאחורי המשימות, את העזרה שמושיטים מתמודדים אחד לשני ואת ההתלבטויות שבלהמשיך הלאה או להישאר, אבל המשימה הראשונה נמרחה קצת יותר מהנדרש והתחילה ליאש, במיוחד לאור העובדה שלא היה קיים שום מתח או דרמה למעט 2 קטעים קצרצים – הבקשות לעזרה של ז'נט והנפילה של רון שובל. אבל ביחס למה שקיבלנו בעונת ה-VIP האחרונה של הישרדות, התקף לב של מייקל לואיס, זה אפילו לא מגרד את המותח.

    ההדחה של דנה ברגר, לא הייתה כל כך מפתיעה. היא לא התברגה כמישהי חזקה מדי וכבר היה ניתן לראות עליה במשימה שהיא לא תחזיק מעמד במשימות פיזיות. ההצעה של טיטי להשאיר אותה במשחק בעזרת החסינות לא הפתיעה גם כן "תודות" לפוקוס עליה עם המצלמה במשך זמן רב לאחר שדנה הודחה, דבר שגרע מאפקט ההפתעה. אך לאחר שהיא השאירה אותה במשחק, הייתה ההרגשה שתיפול הפצצה וגיא זוארץ יכריז שכמו במועצת שבט, כשמישהו משתמש בפסלון חסינות, מישהו אחר מודח ובמקרה הזה זו הייתה אמורה להיות רוסלנה. הכרזה מהסוג הזה יכלה בהחלט להוות הפתעה ותפנית מדהימה לפרק הראשון, אבל כנראה שבהישרדות לא רצו להיפטר כל כך מהר מרוסלנה שמספקת להם לא מעט צופים.

    מפה לשם, החברה יושבים באי החדש שלהם, כורתים בריתות (או "חסינויות" כמו שדוהן קראה לזה) ולמען האמת, לא התרחש שום דבר מעניין או לא צפוי בפרק הראשון. אין רכילויות על "המתמודד המתנשא ביותר" ואין את ההוא שמתחיל לחרחר ריבים. לא הייתה נפילה גדולה או הפתעה מדהימה. כרגע כולם שקטים וזה קצת משעמם, אבל בתקווה שזה ישתנה לאחר החלוקה לשבטים, שלמרות הציפיות, לא יהיו שבט סלבס נגד שבט אנונימים. אלא ערבוביה גדולה של אינטרסים שנובעים ממצ'טה, ברזנט, קילוגרמים בודדים של אורז וספר תהילים אחד.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    3 thoughts on “ביקורת: הישרדות הפרק הראשון”

    השאר תגובה

    שיתופים