menu icon newsbox tv
    אז מה זאת סערת משרד התרבות שכולם מדברים עליה? - ניוזבוקס
     

    אז מה זאת סערת משרד התרבות שכולם מדברים עליה?

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    למי שחי בפלנטה אחרת ולא מבין על מה כולם מדברים בימים האחרונים אז ניתן לכם פה תקצירון קטן. לפני כחודש החלו להישמע קולות על כך שעתידה לצאת הצגה חדשה הנקראת "הזמן המקביל" אשר נכתבה בהשראת סיפור חייו של המחבל וליד דקה שרצח את החייל משה תמם ז"ל בשנת 1984. למרות שנשפט המחבל והוא נמצא בבית הכלא עד היום הוא ממשיך לכתוב מאמרי דעה וטורים בעיתונים שונים ומשתף פעולה עם סופרים ישראלים ואף כותב לעיתון הארץ.

    לפני שבוע הנושא עלה לכותרות שוב כשנפתלי בנט ושרת התרבות מירי רגב החליטו לבטל את המימון הניתן להצגה זו מסל התרבות ובכך עוררו את זעמם של אנשים רבים בברנז'ה. תוך זמן קצר התארגנו חרמות על ידי שחקנים רבים שחתמו על עצומה וביניהם משה איבגי, שלמה וישנסקי ואסתי זקהיים ובמיוחד שחקנים נוספים מהמגזר הערבי.

    נאום הבהמות

    הנושא עלה מדרגה והזכיר לנו נשכחות מתקופת הבחירות כשאנשים החלו להשמיע את דעותיהם הקיצוניות והמתנשאות ובראשם השחקן עודד קוטלר שאמר "30 מנדטים שאחריהם צועד עדר של בהמות מלחכות קש וגבב" ובכך הפך את עצמו ליאיר גרבוז החדש. באותו הכנס שבו נאמרו הדברים עלתה אחייניתו של משה תמם ז"ל לבמה ונשאה דברים וכשירדה נשמעו קריאות בוז לעברה.

    עודד קוטלר

    אנחנו בטוחים שכאן הנושא לא נגמר והוא עוד יעשה מלוכלך עוד יותר לצערנו. נעדכן פה התרחשויות נוספות.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים