menu icon newsbox tv
    פרקים של פוקימון שנאסרו לצפייה או צונזרו - ניוזבוקס
     

    פרקים של פוקימון שנאסרו לצפייה או צונזרו

    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    פוקימון היא אחת מהאנימות האהובות ביותר ביפן ובעולם כולו. בדרך כלל, פרקים מסוימים קודם כל משודרים ביפן ואחר כך משודרים בארצות הברית, באירופה ובשאר העולם. עם זאת, יש מקרים בהם פרקים שודרו ביפן אך לא שודרו במקומות אחרים, זאת מהסיבה שביפן כנראה מרשים לעצמם יותר מדי וזה כולל קללות, גסויות ואפילו קטעים מיניים בתוכנית שמשודרת לילדים. במקרים אחרים, פרקים לא שודרו באף מקום בעולם, גם ביפן. הנה כמה מהפרקים של פוקימון שהושעו והסיבות להשעייתן.

    יופי וחוף

    הפרק הזה הושעה בארצות הברית מהסיבה שהוא הציג חזה נשי בצורה מוגזמת ובולטת. בפרק הייתה תחרות יופי בחוף ונשים רבות רצו להשתתף, וגם ג'יימס, אז הוא הרכיב לעצמו חזה מלאכותי ואף אמר למיסטי שהיא צריכה לחכות שנים רבות עד שהיא תוכל להשתתף ואולי לזכות. רוב הפרק הכיל את התכנים האלו ולכן הוא הושעה. בערוץ Kids' WB שודר הפרק כשהוא חתוך וערוך אך זה רק הרס מהחוויה בגלל ההשפעה של חלק מהקטעים על העלילה של הפרק.

    אגדתו של דרטיני \ The Legend of Dratini

    פרק הפוקימון הזה השועה בגלל שימוש בכלי נשק. בעוד שבפרקים אחרים גם הראו כלי נשק, בפרק הזה ממש ירו בו ולכן זה היה חמור יותר. בארצות הברית, היו לא מעט מקרים בהם ילדים השתמשו בכלי נשק ולכן הוחלט לא לשדר את הפרק הזה על מנת לא לעודד או לתת השראה להתנהגות כזאת. עצם זה שהפרק הושעה גרם לבלבול רב מהסיבה שבפרק אש השיג פוקימונים חדשים ולכן אנשים לא הבינו איך הוא השיג אותם.

    פוריגון החייל החשמלי

    על הפרק הזה כתבנו בדף "דברים שלא ידעתם" – מצורפת הטמעה.

    מערת הקרח

    לאחר 4 שנים ששום פרק לא הושעה, הגיע הפרק הזה שגרם לאנשים רבים לתהות למה הוא בכלל הושעה. מסתבר שהפוקימון ג'ינקס (בתמונה) הבליט סטריאוטיפים שאפריקאים-אמריקאים נפגעו מהם והוחלט לא לשדר את הפרק הזה. מה שכן, מאוחר יותר בסדרה וגם במשחקים של הפוקימון שונה צבעה של ג'ינקס משחור לסגול, וסגול כמובן לא פוגע באף אחד.

    קרב רעידת אדמה! בארבוץ' נגד וויסקאש

    פרק הפוקימון הזה לא שודר באף מקום בעולם, גם לא ביפן. סמוך לזמן המיועד לשידור הפרק ארעה רעידת אדמה באזור ולכן שידור הפרק היה יכול להיות פוגעני. שידור הפרק נדחה ועבר צנזור מסוים אך בסופו של דבר לא שודר כלל.

    צוות רוקט נגד צוות פלזמה

    פרק נוסף של פוקימון שלא שודר באף מקום בעולם הוא הפרק הזה שהציג קרב בין 2 צוותים יריבים. הפרק היה אמור להיות משודר בשנת 2011 והיה אמור להציג מלחמה והרס של ערים אך בגלל שזמן קצר לפני כן הייתה סופה ורעידת אדמה חזקה שגרמה לנזק רב כולל האסון הגרעיני בפוקושימה, הוחלט לדחות את שידור הפרק ולבסוף לא לשדרו כלל.

    שינויים בפרקים לאחר 11 בספטמבר

    שמו של פרק מספר 84 "פחד באוויר" שונה ל-"רוחות בשמיים" בגלל ששודר בתקופה הקשה שלאחר פיגועי 11 בספטמבר. בנוסף, פרק 23 – "מגדל האימה", שודר לפני האסון, אך לא שודר בשידורים חוזרים בגלל שמו "The Tower of Terror" שמזכיר את פיגועי הטרור של במגדלי התאומים.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים