menu icon newsbox tv
    8 מפורסמים שלא ידעתם שהם גיימרים - ניוזבוקס
     

    8 מפורסמים שלא ידעתם שהם גיימרים

    פורסם לפני 6 שנים עם התגיות ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    נהוג לחשוב שגיימרים וכאלו שפשוט קשה להם בלי משחקי מחשב הם חנונים או אנשים חסרי חיים (בלי לפגוע באף אחד) אבל האמת היא שלא בהכרח כך המצב. יש לא מעט אנשים מפורסמים ומצליחים שחייבים לעשות את ההפסקה מהחיים העמוסים שלהם כדי לשחק קצת במחשב. חלקם נאלצו לוותר על התחביב שלהם כדי להתמקד בקריירה או במשפחה, אך האהבה שלהם למשחקי מחשב תמיד תישאר. הנה כמה מפורסמים שאולי לא ידעתם שהם גיימרים מושבעים.

    מילה קוניס

    השחקנית מילה קוניס ידועה בהרבה דברים, אחד מהם הוא האהבה שלה למשחקי מחשב ובעיקר למשחק World Of Warcarft. למעשה, המשחק הזה זלל לה כל כך הרבה מהחיים שהיא הייתה פשוט צריכה להיגמל ממנו והיא לא נוגעת בו כבר כמה שנים. השמועות אומרות שהיא מבלה את זמנה כיום בין היתר למשפחה והקריירה – במשחקים שפחות צורכים זמן כמו Call of Duty.

    וין דיזל

    למרות החזות הקשוחה שלו, מסתתר שם ילד חמוד שאוהב משחקי מחשב, קונסולות ואפילו מבוכים ודרקונים. כתוצאה מאהבה זו למשחקי מחשב הוא ייסד חברה לפיתוח משחקי מחשב הנקראת Tigon Studios שבאופן 'מפתיע' בכל המשחקים שבה מככב וין דיזל בעצמו. את החברה הוא הקים כי לטענתו כל המשחקים שמבוססים על סרטים פשוט גרועים מאוד.

    מייגן פוקס

    מייגן פוקס שזכתה לתהילה בשנת 2008 כשיצא הסרט הראשון של רובוטריקים ידועה בשם לא מעט דברים, אך אולי לא ידעתם, אבל היא גם גיימרית. בשנת 2012 השחקנית מייגן פוקס הודתה שהיא גיימרית שאוהבת מאוד את המשחק Halo והיא הייתה שורפת על המשחק הזה שעות.

    מייקל פסבנדר

    מייקל פסבנדר הודה שהוא מאוד אוהב משחקי מחשב. האהבה הזו אף גרמה לו להשקיע בהפקה של סרט שיצא בשנת 2016 – אומנות המתנקש, המבוסס על המשחק בעל אותו שם באנגלית –  Assassin's Creed.

     

    מישל רודריגז

    מישל רודריגז נוהגת לשחק את הלוחמת הקשוחה שלוקחת הכל ברצינות, אבל במציאות היא רחוקה מכך. במהלך ילדותה שיחקה רודריגז הרבה ב-Doom ובמשחקים השונים של Call of Duty.

    רוזריו דוסון

    מבין כל המשחקים השונים האהבה של רוזריו דוסון היא בעיקר כלפי משחקי הפוקימון ומותג הפוקימון באופן כללי. היא גם הודתה שהיא שיחקה במשחקים כמו The Legend of Zelda ומשחקי סופר מריו למיניהם ועוד משחקים בילדותה כמו Pong או Space Invaders, אבל היום היא יותר בקטע של משחקים אלימים כמו GTA, משחקי Call of Duty ו-Fallout.

    ג'סטין ביבר

    ג'סטין ביבר הוא בחור צעיר שכיאה לבני גילו, היה משחק הרבה משחקי מחשב בנעוריו. הוא סיפר שהוא אהב לשחק משחקים כמו Call of Duty, Mario Kart ו-Halo.

    אוליביה מאן

    הדוגמנית והשחקנית אוליביה מאן אולי לא נראית כך, אבל היא מתה על משחקים והיא הנחתה את התכנית "Attack of the Show!" לפני 10 שנים שחלק מעיסוקה היה משחקי מחשב. היא הודתה שבילתה זמן רב במשחקי מחשב וביניהם משחקי Call of Duty, אבל כיום היא משחקת בעיקר Guitar Hero.

     

     

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים