menu icon newsbox tv
    5 מקרי הירי ההמוני הנוראיים ביותר בהיסטוריית ארה"ב - ניוזבוקס
     

    5 מקרי הירי ההמוני הנוראיים ביותר בהיסטוריית ארה"ב

    פורסם לפני 7 שנים עם התגיות , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    ארצות הברית סובלת שנים רבות ממקרי ירי המוני בבתי ספר, במועדונים ובמקומות ציבוריים נוספים ובעשורים האחרונים מתו מאות אנשים חפים מפשע בגלל אדם אחד או שניים שהחליטו לעשות דברים איומים ממניעים שונים. המקרה האחרון בארצות הברית היה גם אירוע טרור והוא התרחש לפני שבוע בדיוק ולכן החלטנו לכתוב כתבה על 5 מקרי הירי ההמוני הנוראיים ביותר (על פי כמות ההרוגים) בהיסטוריית ארצות הברית (רק כאלו שהוגדרו כירי המוני)

    הטבח במקדונלד'ס שבסן איסידרו – 21 הרוגים

    5-610x443

    הטבח הנ"ל בוצע במקדונלד'ס שבסן איסידרו והוא התרחש בתאריך 18 ביולי 1984. הרוצח, ג'יימס האברטי בן ה-41 ירה והרג 21 בני אדם ופצע 19 נוספים עד שנורה על ידי צלף ה-SWAT. יום לפני הירי הוא סיפר לאשתו שחייו נגמרו וניסה לקבוע פגישה עם רופא לבריאות הנפש.

    הירי בלובי'ס – 23 הרוגים

    4-610x438

    הירי בלובי'ס התרחש ב-16 באוקטובר 1991 במסעדה בקילין שבטקסס. אדם בשם ג'ורג' האנרד התנגש עם משאיתו ופרץ את מסעדת לובי'ס, הוא יצא מהמשאית והחל לירות באנשים כשהוא הורג 23 ופוצע 27 ולאחר מכן התאבד. המניע? לא ידוע, אך עדויות רבות העידו על אדם שבאופן כללי היה גזען ששנא נשים ואחת העדות בירי עצמו טענה שהוא חלף על פני גבר כדי לירות באישה. 14 מתוך 23 ההרוגים היו נשים וכך גם רוב הפצועים.

    הירי בסנדי הוק – 27 הרוגים

    3-610x427

    הירי ההמוני הזה הוא אחד האירועים הקשים ביותר בשנים האחרונות בארצות הברית. ב-14 בדצמבר 2012, אדם לנזה (תמונות, רק בשביל שתראו את המבט המשוגע בעיניים) בן ה-20 ירה למוות ב-20 ילדים קטנים בגילאי 6-7 ובעוד 6 אנשי צוות מבוגרים. במשך דקות ארוכות הוא ירה למוות בקורבנות מטווח קצר ורק 2 קורבנות בלבד שרדו את הירי. כשהמשטרה סוף סוף פרצה לבית הספר הוא ירה בעצמו למוות. (מאוחר יותר התברר שהוא גם ירה והרג את אמו לפני שיצא מהבית). לאחר שנה מהירי פורסם דו"ח שהראה את עניינו של לנזה במקרי רצח ובכלי נשק, אך עד היום לא ידוע מה המניע ומה גרם לו לבחור דווקא בבית הספר הזה.

    הטבח בווירג'יניה טק – 32 הרוגים

    2-610x458

    הטבח בווירג'יניה טק התרחש ב-16 באפריל 2007 בקמפוס אוניברסיטת "וירג'יניה טק". הרוצח היה יליד דרום קוריאה שעלה לארץ בגיל 8, בגיל 23 הוא למד באוניברסיטה הנ"ל בשנתו הרביעית ופרץ אליה חמוש ב-2 אקדחים. בתחילה הוא הרג 2 סטודנטים שהסתובבו לבדם ולאחר מכן נכנס לבניין שם ירה בסטודנטים ומרצים רבים. הוא ניסה להיכנס לאחת הכיתות אך סטודנטים שהבינו את המתרחש חסמו את הדלת והוא החליט לירות דרך הדלת בעוד שחלק מהסטודנטים קופצים מהחלונות ונפצעו על מנת להימנע מהמפגש עם הרוצח חסר הרחמים. הוא הרג 32 ופצע 17 לפני שהתאבד. בסרטון ששלח הרוצח בדואר והתקבל רק לאחר הרצח מצהיר הרוצח את מניעיו שעיקרם הוא סבל וכאב שהוא עובר בנוסף ל'חומרנות' של שאר הסטודנטים.

    הטבח במועדון הלהט"ב באורלנדו – 49 הרוגים

    1-610x435

    ב-12 ביוני 2016 התרחש ירי המוני במועדון להט"ב באורלנדו והוא נחשב לאירוע הירי ההמוני הגדול ביותר בהיסטוריה של ארצות הברית, לאירוע הטרור הגדול ביותר בארצות הברית מאז אסון 11 בספטמבר ובאסון הגדול ביותר שנבע בגלל שנאה כלפי הקהילה הגאה. הרוצח, אומאר מאטין בן ה-29, נכנס למועדון שעל פי עדויות ביקר בו גם לפני כן וירה למוות במבלים עד שחוסל על ידי כוחות שהגיעו למקום. כתוצאה מהירי נהרגו 49 בני אדם ונפצעו 53. מאוחר יותר התברר שהרוצח נשבע אמונים לדאעש.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים