menu icon newsbox tv
    השחקנים מ"בחזרה לעתיד": אז והיום - ניוזבוקס
     

    השחקנים מ"בחזרה לעתיד": אז והיום

    פורסם לפני 8 שנים עם התגיות , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    עברו 30 שנים מאז יצא הסרט 'בחזרה לעתיד' הראשון ו-26 שנה מאז שיצא הסרט השני. בואו נראה מה הספיקו לעשות השחקנים ואיך הם נראים היום.

    מייקל ג'יי פוקס – מרטי מק'פליי

    מייקל ג'יי פוקס היה השחקן המועדף לגלם את התפקיד אך הוא לא יכל לעשות זאת בתחילה בגלל מחויבתו לתפקיד בסדרה "קשרי משפחה". השחקן אריק סטולץ קיבל את התפקיד אך לאחר 5 שבועות צילום הם כנראה הבינו שאי אפשר בלי מייקל ג'יי פוקס והוא נלקח בהסכם עם הפקת הסדרה "קשרי משפחה". זו הייתה החלטה נבונה ובאמת קשה לנו לדמיין את הסרט עם מישהו אחר מלבדו.

    לאחר צאת סרטי בחזרה לעתיד הוא השתתף בלא מעט סרטים וסדרות בשנות ה-90 וביניהן הסדרה 'ספין סיטי' שבה שיחק 4 שנים. בשנת 1991 חלה בפרקינסון ובשנת 2000 הוחמרו התסמינים והוא פחות או יותר פרש מהתחום למען כמה תפקידי אורח, ראיונות ופרסומת אחת זכורה במיוחד לתרופה לפרקינסון. הוא נשוי ויש לו ארבעה ילדים.

    כריסטופר לויד – דוק בראון

    כשכריסטופר לויד שיחק ב"בחזרה לעתיד" הוא היה בן 47, צעיר יותר ממה שמייקל ג'יי פוקס היום, אך בכל זאת הוא תמיד היה נראה זקן. התפקיד העיקרי שהכי ייזכר לו הוא תפקידו בסרטי "בחזרה לעתיד" ובצדק, כל שאר התפקידים שלאחר מכן הם שוליים ולא מעניינים (למען הופעת אורח אחת מיוחדת בסדרה "לגדל את הופ" שם הוא לקח חלק בפארודיה לסרטי "בחזרה לעתיד"). לא תמצאו את הפרצוף שלו ביותר מדי מקומות, אבל את הקול שלו תזכו לשמוע בלא מעט סרטים וסדרות שדובב וביניהן "

    קריספין גלובר – ג'ורג' מק'פליי

    את הבחור החביב הזה שהיה בן 21 בלבד כששיחק את אביו של מרטי מק'פליי ראינו בלא מעט מקומות לאחר מכן אך בתפקידים לא בולטים מי יודע מה. הוא שיחק ב"לב פראי", "מה עובר על גילברט", "האחות בטי" או לאחרונה בתפקידים ב-"אליס בארץ הפלאות" ו-"ג'קוזי מכונת זמן", אך תפקידו ב"המלאכיות של צ'ארלי" משך את מירב תשומת הלב במשחק המעולה ובדמות המיוחדת שלו.

    באופן לא ברור, קריספין גלובר סירב להשתתף בסרטי ההמשך של "בחזרה לעתיד" ובהפקה השתמשו בקטעים מהארכיון שלהם ובשחקן כפיל כדי לצלם כמה סצנות בדמותו של ג'ורג', גלובר תבע אותם וניצח. מאז, הדרך שבה השתמשו בכפילים כדי לגלם "שחקנים" אחרים לא נשארה אותו הדבר.

    ליאה תומפסון – לורין ביינס \ מק'פליי

    השחקנית הזאת שיחקה בלא מעט תפקידים קטנים לאחר "בחזרה לעתיד" ותפקידיה הבולטים ביותר היו כקרוליין ב"קרוליין בעיר" וקתרין ב"הוחלפו בלידתן". היא לקחה הפסקה לא קטנה בקריירה שלו כדי להתרכז בשתי בנותיה אבל בסופו של דבר חזרה ואפילו "מוכנה יותר" לטענתה.

    תומאס פ. וילסון – ביף טאנן

    לאחר שהיה הביריון מסרטי "בחזרה לעתיד", בדומה לשאר חברי הקאסט, הוא לא קיבל תפקידים בולטים יותר מדי בהרבה סרטים וסדרות. הוא דובב דמויות בסרטים, סדרות ובמשחקי מחשב וגילם כמה דמויות אורח בכל מיני סדרות. תפקיד מוכר שהוא קיבל היה בסדרה "פריקים וגיקים".

    קלאודיה וולס – ג'ניפר פארקר

    השחקנית מלורה הרדין קיבלה את התפקיד של ג'ניפר פארקר והיא שיחקה לצד אריק סטולץ. כשאריק הוחלף במייקל ג'יי פוקס, הוחלפה גם הרדין כי הייתה "גבוהה מדי בשבילו". על הקריירה שלה אין לנו כל כך מה להגיד, כי היא לא שיחקה ביותר מדי סרטים וסדרות וגם אלו שבהן כן השתתפה, לא היו מיוחדים כל כך.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    One thought on “השחקנים מ"בחזרה לעתיד": אז והיום”

    השאר תגובה

    שיתופים