menu icon newsbox tv
    אטרקציות חינם לילדים פסח 2016 - ניוזבוקס
     

    אטרקציות חינם לילדים פסח 2016

    פורסם לפני 7 שנים עם התגיות , , ,
    רוצים להישאר מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק! בקרוב הפתעה גדולה...
    זה לוקח בדיוק שניה ללחוץ על כפתור אהבתי \ Like!

    פסח מתקרב ואנשים צריכים להתחיל לחפש איפה לבלות בחג. הילדים רוצים אטרקציות ואטרקציות בדרך כלל עולות הרבה כסף, אבל תתפלאו שאפשר גם בחינם. הנה כמה אטרקציות שהילדים שלכם ממש יכולים לאהוב.

    יד לשריון – לטרון

    Yad-LaShiryon-2015-pic_02

    למרות שמדובר באתר הנצחה מדובר על מקום שילדים דווקא מאוד אוהבים כי הוא מכיל טנקים, והרבה. אפשר לטפס שם על הטנקים, לצלם תמונות, ללמוד וליהנות מהחוויה.

    פסטיבל אביב – קרית מלאכי

    צילום: הדר שנאן

    הפסטיבל שמתקיים בתאריכים 25-26.4 בין השעות 10:00-17:00 יכול להיות הדבר שאליו הילדים שלכם מצפים בחג הפסח. יש שם סדנאות בנושא מדע ובנושא חגי ישראל ויש שם מיצגים מדהימים ומרהיבים. בנוסף לכך יש שם גם משחקיה לילדים קטנים ואפילו כמה כוכבי ילדים מתכננים לעשות שם ביקור.

    מוזיאון אגד

    111-JGP-54
    צבי וינשטוק

    אוטובוסים ניתן לראות כל יום ברחוב, אבל את האוטובוסים של אגד במוזיאון אגד לא רואים כל יום ולכן הביקור הזה יכול להיות מאוד מיוחד עבור כולם. בין התאריכים 24-28 לאפריל בין השעות 08:30-12:30 ניתן לבקר בחינם (חניה חינם!) ברח' דן שומרון בחולון ולהתפעל מההיסטוריה של האוטובוסים ועל האוטובוסים שחרשו את המדינה מאז הקמתה.

    יער האיילים

    סיוןפרג

    40 דונמים של צבאים, יעלים ואיילים יכולים להיות בדיוק מה שהילדים שלכם מחפשים. ניתן לבקר במקום בכל שבוע חול המועד פסח כשיום חמישי הוא חצי יום. יער האיילים ממוקם באודם שברמת הגולן.

    פרובוט – כפר יחזקאל

    סיוןםרג3

    בכל ימי חול המועד פסח ניתן ללכת לפרובוט כדי לצפות ברפת שמתפועל על ידי רובוטים. ניתן לבוא בחינם, ללמוד ולהתרשם ואפשר גם להתנסות בעצמכם.

    מכירים עוד מקומות שאפשר ללכת אליהם בחינם? שתפו אותנו בתגובות.

    יש שיטה אחת פשוטה ומטריפה כדי להיות מגנט בחורות! זה פשוט מדהים!!! רוצים לדעת איך? לחצו כאן

    השאר תגובה

    שיתופים